sobota, 2 grudnia 2017

Witajcie!

Nazywam się Michał, niektórzy mówią do mnie Misiu, ale możecie też do mnie mówić Zimorodek, bo urodziłem się w zimie i to już prawie 9 lat temu. Prawdę mówiąc 16 grudnia (czyli data moich urodzin) to jeszcze nie zima, przynajmniej nie w kalendarzu, ale tak się już przyjęło, że Zimorodek całkiem do mnie pasuje.

Ciekawy ptak, prawda? I ja też jestem ciekawy różnych rzeczy i będę Wam o tym pisał.
A to jestem ja w porównaniu do zimorodka.

I co powiecie? Mam niebieskie skrzydła i pomarańczowy brzuch, jak zimorodek, widzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plamki jaszczurki (czyli spotkanie z salamandrą plamistą)

Kiedy raz byłem w lesie, spotkałem salamandrę plamistą. Mamy ciepłą jesień, a salamandry lubią taką pogodę, ale ja miałem wyjątkowe szczęści...