niedziela, 4 lutego 2018

Najlepsza internetowa lista zabaw urodzinowych.

Właśnie zakończyłem sezon urodzinowy. Zaczęło się od moich urodzin w grudniu, potem zaliczyłem wielkie klasowe urodziny mojego kolegi, Maćka, a na końcu, zupełnie niespodziewanie trafiłem na imprezę urodzinową Świętego Jana Bosko:)
Wiem, że zwłaszcza ten ostatni solenizant może budzić Wasze zdziwienie, ale tak właśnie jest, że tu gdzie mieszkam, Święty Jan Bosko jest bardzo sławny.
Co z tego wynika?   Lista zabaw urodzinowych.
Czy Wy też tak macie, że przed swoimi urodzinami, zastanawiacie się, jak tu zabawić gości?  To ja mam na to odpowiedź. Przedstawiam Wam listę zabaw z mojej imprezy oraz z innych, na których byłem (z tej od Św Jana również):

Ogon świnki - przygotuj: dużą kartkę, chustkę do zawiązania oczu, flamaster, herbatkę uspokajającą dla mamy, żeby się nie martwiła, że jej porysujemy ściany;)
Na ścianie wieszamy kartkę z narysowaną świnką. Śwince brakuje ogonka. Wszyscy goście ustawiają się w kolejce w odległości około 5 metrów od świnki.Każdemu po kolei wręczamy flamaster, zawiązujemy oczy, obracamy go dookoła i prosimy, żeby podszedł do Świnki i narysował jej ogonek. Wygrywa ten kto narysuje ogonek najbliżej właściwego miejsca.

Tak to wyglądało na moich urodzinach;)




Festiwal żartów - każdy przynosi żart i go opowiada. A potem wszyscy głosują na najlepszy żart. (Nie wolno głosować na siebie). Jeśli ktoś nie zna żadnego żartu, możesz przygotować księgę żartów, z której sobie coś wybierze.

Konkurs tańca - Wybieramy jury spośród dorosłych i tych, których za nic nie da się namówić do tańca. Włączamy muzykę i wszyscy prezentują swój taniec. Potem jury wybiera, kto jest najlepszy.

Poszukiwanie skarbu - tą zabawę robiliśmy na moich poprzednich urodzinach. Jest bardzo fajna. Przed imprezą Mam ukrywa w domu skarb, czyli pudełko, w którym są na przykład: czekoladki, a najlepiej czekoladowe monety, bo to pasuje do skarbu, baloniki, albo coś innego, co przyjdzie Wam do głowy. Wszyscy goście szukają skarbu według wskazówek albo mapy, którą dostajemy od Mamy. Co się dzieje, kiedy znajdziemy skarb? Chyba się domyślacie - dzielimy się łupem i zjadamy co się da :)

Przebierańce - Jubilat przygotowuje pudło z ubraniami do przebrania. Każdy z gości wybiera coś dla siebie i się przebiera.Na urodzinach Maćka nawet rodzice byli przebrani!


Kto pierwszy po cukierka (gra zręcznościowa) - potrzebujemy: taśmę malarską, cukierki, ochotników. Przyklejamy na podłodze dwa równoległe paski taśmy malarskiej o długości 5 metrów. Odległość między paskami - około 1 metr. Ustawiamy 5 ochotników na jednej linii i 5 kolejnych, naprzeciwko, wzdłuż drugiej linii. Mamy więc pięć par, stojących naprzeciwko siebie. Między nimi znajduje się 1 metrowa przerwa. na środku tej przerwy kładziemy po jednym cukierku, między ochotnikami. Razem układamy 5 cukierków. Ochotnicy kucają naprzeciwko siebie. Osoba prowadząca wydaje polecenia, np głowa, ucho, stopa, kolano, cukierek. Ochotnicy dotykają wymienionych części ciała, ale kiedy usłyszą: cukierek, ich zadaniem jest jak najszybciej sięgnąć po cukierka leżącego przed nim. wygrywa jedna osoba z pary. Robimy pięć takich rund. Na koniec pięć osób stojących na jednej linii podlicza swoje cukierki. Tak samo robi 5 osób z drugiej linii. Wygrywa ta drużyna, która ma najwięcej cukierków.


Jak widzicie, w moich zabawach potrzebne są nagrody dla zwycięzców. Mogą to być cukierki, baloniki, albo jakieś inne drobiazgi.

A teraz pokaże Wam moje ulubione zdjęcie z urodzin Maćka!


Ja stoję na środku. Za co jestem przebrany? Zgadujcie. Piszcie swoje pomysły w komentarzach.

A ja pozdrawiam Maćka i całą moją klasę!!!!








1 komentarz:

Plamki jaszczurki (czyli spotkanie z salamandrą plamistą)

Kiedy raz byłem w lesie, spotkałem salamandrę plamistą. Mamy ciepłą jesień, a salamandry lubią taką pogodę, ale ja miałem wyjątkowe szczęści...