wtorek, 9 października 2018

Sposób na chorowanie (Jędrek)

Ostatnio zachorowałem. Chciałbym Wam polecić moje sposoby na chorobę: propolis z miodem, sok z buraka i nie martwienie się chorobą. To naprawdę pomaga!

Moja rada na niemartwienie się, to czytanie książek. Ja w czasie chorowania przeczytałem książkę "Hej, Jędrek! Masz cykora?"



Ta książka jest o Jędrku i jego kolegach. Jędrek jest chłopakiem, któremu nic się nie udaje i ciągle wpada, chociaż tak naprawdę nic nie robi. Tak się składa, że dyrektor ma na jego punkcie bzika i ładuje mu ciągle nowe uwagi do dzienniczka. Siwy i Kraku  to Neandertalczycy, którzy chcą Jędrkowi dać w nos i to oni ładują w go w tarapaty. Ostatecznie Jędrek wychodzi z opresji i dostaje dużo pochwał. A w ogóle, jeśli lubicie dobre zakończenia, to musicie wiedzieć, że to wszystko się dobrze kończy.

Zobaczcie Jędrka:

Teraz widzicie, że w książce jest naprawdę dużo obrazków. Tak się składa, że to jest trochę komiks, trochę książka.

O, a tu zobaczycie Neandertalczyków:



Bardzo spodobał mi się też słownik "Z rodzicielskiego na polski", który wyjaśnia, co rodzic ma na myśli już po samym początku zdania, które on wypowiada. 

Ta książka u mnie dostaje lajka :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plamki jaszczurki (czyli spotkanie z salamandrą plamistą)

Kiedy raz byłem w lesie, spotkałem salamandrę plamistą. Mamy ciepłą jesień, a salamandry lubią taką pogodę, ale ja miałem wyjątkowe szczęści...